søndag 8. desember 2013

Vinner av 2. advent give away er klar!!!

Ble litt sein trekking i kveld, for jeg og minien har vært på teater og sett Blåfjell!!


Snakk om stemning!! Amatørteater, men dette er virkelige proffe folk altså!! Utrolig bra, og så koselig! Koste oss masse både vi  to, og min venninne med tre barn som også var med!!

Men altså; 5 stk var med på giveavayen, og alle hadde to lodd hver. Her er vinneren:




Lodd nr. 5!! Og den som skjuler seg bak det nummeret er Anonym - men bak der finner jeg Elin! Gratulerer!! 
Til dere andre: ikke gi opp, det kommer en ny mulighet på onsdag!!!

Ellers har jeg fått sydd litt på bestillinger denne helgen også:

To sparkebukser til to som snart ser dagens lys!! Den med monstertrucken representerer fars interesser. Den andre er sydd av det deilige, søte babykordstoffet som lå og ropte på meg sist jeg var på Stoff og Stil!

Etter at jeg hadde sydd tilsvarende kjoler til en kollega, kom to til og bestilte like, så da fixet jeg det! Disse fikk imidlertid lilla bånd også. 

Og etter et kraftig snøfall på fredag, og en drømmedag for aking og snøaktiviteter i går, regner det igjen i dag.. Da var vi i rute igjen, liksom.... 

Ha en god uke der ute!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar