søndag 1. desember 2013

Vinner av 1. advents give away er klar!!!

9 stykker ble med på give awayen (8 her og en som ikke fikk til å legge inn en kommentar, men la igjen kommentar på fb siden), og random org. avgjorde hvem vinneren ble:


Det ble deg, Lisa!!! Finner du en lue du har lyst på?? Bare gi meg en lyd om hvilke du vil ha!!!



Og til dere andre: ikke fortvil, allerede på onsdag legger jeg ut en ny give away!!!


Ellers har 1. desember gått med kalenderåpning, og kinobesøk. Minien, søstermor og jeg var og så Jul i Flåklypa. Så koselig, og morsom!! Tid på syrommet har det også blitt, da minien var på venninnebesøk og far i huset jobbet litt. Klager ikke på det!!

Søskenkjoler er ferdig og klar for levering:
Chernillestoffer fra Stoff og stil

En med deilig is på

En med pusekatt på


Så må jeg bare vise dere bildet av utetreet vårt som har fått lys på seg... Må bare få lagt til at dette har mannen i huset gjort mens jeg og mini var på kino...!! Det er en del år siden sist det var oppe, for det har vært jeg som har ordnet dette, men i år tok han kontrollen!!... Nei, nei, ja, ja:0)


Ha en fortsatt fin 1. søndag i advent der ute, folkens!!




3 kommentarer:

  1. Hurra, så gøy!!! Kan jeg vente til i morgen med å velge lue? Tenkte å la Jesper velge selv :)

    SvarSlett
  2. Kan ta de med i bhg, så kan dere se på dem og prøve når dere har tid!

    SvarSlett