mandag 2. desember 2013

Retroinspirert sett til tvillinger

Fikk et morsomt syoppdrag fra enda en god kollega (ja, jeg har maaaaange av dem, heldige meg!!!), om å sy et sett til tvillinger. I retro! Tenkte først på endel av retrostoffene mine, men fant at de var så stive og lite passende til både en gutt og en jente.

Valget ble derfor retroinspirerte farger i valg av stoff, og her er resultatet:
Synes selv de ble ganske søte!!

Til gutten ble det brun body. Stoffet til den og til dressen er kjøpt på Stoff og stil. Busstoffet er fra Lilando.

Jenten fikk orange body, og kontraststoffet er Hans og Grete fra Lilando. 

Håper mottaker blir fornøyd!!

Meldte meg på retroutfordringen til Arvingen.com tidlig i år, men har ikke akkurat vært så flink til å delta... Begynte bra da.. men ser at det ikke er så mange som bestiller det hos meg, så da blir det lett til at  disse stoffene bare blir liggende.... Litt er brukt på lappetepper, og flere av de skal syes opp, så tenker de skal få bein å gå på etter hvert.. Men tenker at dette kan bli mitt bidrag for desember, selv om stoffene er nye alle sammmen... Litt sånn jukseretrosett!!

Ha en god kveld, folkens!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar