fredag 13. desember 2013

Nytt-gammelt til hytten!

Eller redesign, som det heter så moderne!!


Se på dette flotte speilet som jeg var ute på Misje og kjøpte i uken!!! Stilig, sant?????

Det skal få en fin plass oppe på hytten! Vinduet er hentet i Arendal, og bearbeidet av en som kaller seg "Vinduskroken". Bak det navnet finner du:


Hytten, ja! I helgen skal vi kjøre opp et "lager" med møbler. De skal bare stå lagret der frem til romjulen, til vi  får tid til å begynne å skru dem sammen og møblere!! Kjenner at jeg gleder meg som en liten unge!!! Mye nytt og gammelt i skjønn forening!! Selve hytteovertakelsen skjer neste fredag! Rart å tenke på at vi da er i "mål" etter en laaaaang prosess: først masser av visninger, så hyttetomtkjøp, så venting før man kunne gå i gang med byggingen, så byggeprosessen, og nå ENDELIG!!! Så er jo spenningsmomentet hvor mye vi kommer til å bruke den... Mye, mye håper jeg, selv om vi etter hvert vil få veldig laaang vei til hytten... Nok om det!!!

I dag har minien og jeg vært på bytur!! Fått gjort unna resten av julegavene (tror jeg..), og kost oss med tur i Pepperkakebyen og restaurantbesøk!

Avslutter med noen stemningsbilder fra Pepperkakebyen:




Så stilig Grieghallen var!!!



Har du enda ikke meldt deg på ukens give away, er det enda ikke for seint!! Bare gå inn 

her og meld deg på!!!!!

Ha en strålende helg der ute!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar