onsdag 11. desember 2013

Da er jeg klar for 3. give away denne desember!!

Tiden går fort, gitt!! Nærmer seg allerede 3. søndag i advent! Og frem til den tid, må vi jammen ha en ny Give Away!! Håper du henger med enda!!!!!

Hva som skal gies vekk denne gang?? Det skal du få velge!! Valget må du ta fra ett av bildene under, og jeg håper du finner noe du liker!! (Se bort fra prislappene, dette er helt gratis, altså!!)

Du kan velge 2 smikker, eller...

To slevesmikker, elller


to kjoler, eller en bukse og slevesmikke, eller

noe fra dette bilder, eller

noe fra dette bildet...

eller en ting  herfra? (den lilla fleecekjolen er solgt), eller

en ting herfra? (bodyen er i ull)

eller en ting herfra (kattekjolen, den brune, er solgt), eller

en av kjolene herfra

eller en av kjolene herfra

eller fra her?

Her?

eller en vimpel, kanskje??

Eller det går an å velge seg en lue!!

Så som du forstår, her er det litt av hvert å velge mellom!!!!!!


Denne gangen kan du ta opp til TRE lodd: et lodd for kommentar her, et lodd for å følge Klestrollet på facebook, og et lodd for å være følger her på bloggen!! Lykke til!!!!

Vinneren trekker jeg som vanlig søndag kveld!!!

7 kommentarer:

  1. jeg er med. kristine mjåtvedt

    SvarSlett
  2. Tell meg med! SjøstjerneSara.

    SvarSlett
  3. Elin er med med to lodd

    SvarSlett
  4. 3 lodder til mig. krydser fingre for en kjole til en af mine piger :)

    SvarSlett
  5. Jeg er med. To lodd. Svanhild

    SvarSlett
  6. Lene Aa er med med to lodd!!

    SvarSlett
  7. Her var det mye fint, jeg er med med tre lodd:)

    SvarSlett