onsdag 18. desember 2013

Da er det tid for den siste advent give awayen min!!!

Tenk, det er bare en liten uke til julaften!! Håper dere er i rute der ute!! Tror at jeg er det, sånn mer eller mindre, har bare noe igjen ute i syrommet;0)

Men så var det altså tid for den siste give awayen  for i år, og den er bra, synes jeg!! Om du vinner, kan du nemlig velge mellom en tunika med hette, eller en bukse og genser. Du kan selv velge størrelse (opp til str 9 år), og farge, men jeg kommer til å bestemme stoffkombinasjonene! Her er eksempler på hva jeg mener:





Men om du ikke har noen barn du kan gi klær til, så har jeg noe annet på lur: Brødkurv og snurreskjerf!! Også her må du si hvilke farger du ønsker!!!!!

Jeg setter igang syingen etter jul, så får du den tilsendt så snart den er ferdig!

Også denne gangen har du mulighet til å ta flere lodder: 1 lodd for kommentar her på bloggen, 1 lodd for å være følger her, 1 lodd for å være følger på Klestrollets facebookside, og til slutt: enda 1 lodd  for å linke denne give awayen til din egen blogg, eller facebookside! Altså inntil 4 lodd, som kan være med på å øke din vinnersjanse.

Lykke til!!!!


Ellers er jeg så glad for å ha fått eldstejenta hjem på juleferie!! Godt å ha henne rundt meg igjen!!!!! Minien er også svært fornøyd, og vil helst være med henne hele tiden! I morgen kveld kommer også mannen hjem, så da blir vi jammen en samlet familie for første gang på leeeenge!! Lykke!



Og i kveld har minien og jeg laget en liten overraskelse til noen som fortjener en liten oppmerksomhet til jul! Gjemt i papirposer fra Søstrene Grene  som vi har pyntet med engler og blonder;0)



Ha en fin kveld!! Og husk: Meld deg på give avayen da vel!!!!



6 kommentarer:

  1. Hei der :0) det har vært en hektisk måned og lite tid til å titte innom blogger og lite tid til å blogge selv...men jul blir det uansett... Er i rute nå, tror jeg ;0)
    Blir med på giborten, og tar 2 lodd :0)
    Fortsatt fin advent !

    SvarSlett
  2. Hurra for jul!
    Jeg blir med og trekker 2 lodd:-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Så flott giveaway! Jeg trekker 4 lodd:)

    SvarSlett
  4. Heisann. Fikk ikke sagt god jul til deg før jeg gikk fra jobb i dag. Håper du får en fin og avslappende jul sammen med familien:-). Flott giwaway, jeg tar to lodd

    SvarSlett
  5. Jannecke tar to lodd!!

    SvarSlett
  6. Tar eit lykkelodd . Med tre små skal ikkje det vere vanskelig å velge noke her :) krysser alt !
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett