onsdag 4. desember 2013

2. advent give away er klar!!

Ukens give away er en julestrømpe, og to strikkeengler. Alt er selvfølgelig laget av Klestrollet!

Hvis du har lyst til å være med på denne søte give awayen, er det bare å melde seg på!! Denne gangen kan du få mulighet til å ta to lodd, så det øker jo vinnersjansen din, da!! Et lodd for kommentar i kommentarfeltet her, og et lodd om du er følger av Klestrollet på facebook!

Håper dere har en fin, og ikke for travel tid! Her har det i tillegg til å sy diverse julebestillinger, også blitt bakt, og vasket(!!) noe. Lenge siden jeg sluttet med julerengjøring, det kan fint vaskes andre ganger i året, men i år passet det å ta kjøkkenet forrige helg, så da ble det gjort!!

Husk å melde deg på her, da, så trekker jeg vinneren på søndag kveld!!!!!!

5 kommentarer:

  1. Prøver lykken igjen, jeg:) Legger meg til på facebook også, så det blir to lodd på meg!

    SvarSlett
  2. Da får jeg og prøve lykken c",)

    SvarSlett
  3. Tar to lodd jeg også. er i full gang med å sy julegaver jeg også. Takk for god inspirasjon gjennom bloggen din. hilsen Svanhild (i Grøntulien bh). svanhildzuk@gmail.com

    SvarSlett