søndag 3. november 2013

zum, zum, zum, zum, zum, zum..

..maskinen den går, klærne vi får!!

I dag har jeg hatt god tid i syrommet, og når klær var ferdigklippet på forhånd, var det jo bare å sy i vei!!!

Her er et lite bilderas av hva som kom ut av det!!

To luer til to herlige barn på Askøy! Monstertrucker til prinsen, og lilla skyer til prinsessen. Minien har prøvd skyluen, og har bestilt seg en lik!!

Kjole til en god kollegas lille prinsesse. Den har fått søtt strykemerke på magen!

En body i ull til kjolen ble det også. Har fikset på den i etterkant, for den ble så vid i halsen.. 

Fin kombinasjon, spør du meg!!


Så ble det en ullbody til en liten prinsesse jeg kjenner godt, og som snart har bursdag!

Etter diskusjon med minien, ble vi enige om å pynte den med en ugle på overarmen.

Det er fordi den skal passe til denne drakten, som jeg sydde for en liten stund siden! Kanskje merket heller skulle vært lengre nede på ermet pga buksemodellen, men det får bare våge seg....!!!


Til slutt har jeg sydd to kjoler på bestilling til en liten jente, i str 104. Håper de faller i smak hos mor og datter!!




Kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med dagens arbeid! Og enda bedre: Jeg og min kjære har vært på date i dag!!! Spiste deilig sushimiddag i byen mens minien var på teater med farmoren og søskenbarn. Så koselig, og så deilig, og så nødvendig, for nå blir det noen travle uker fremover. Mannen skal reise både til USA, Kina og Brasil, med dager i Hamburg i mellomtiden, og en snartur opp til Harstad til eldstejenta, som har familiehelg på folkehøgskolen, neste helg. Dit reiser mann og mini, mens jeg som jo har vært der, holder meg hjemme og går ut med venninner på fredag!! Glede!!

Ha en ny, god uke der ute, folkens!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar