fredag 22. november 2013

Litt hyttenytt

Nå var det lenge siden vi hadde vært oppe og sett til hytten og progresjonen der, så i dag ble pappaen min med meg opp for å ta en titt. Det nærmer seg raskt overtakelsesdato, så jeg hadde store forventninger om hva jeg skulle få se...!!

Her er noen bilder:

Her står jeg inne i stuen og tar bilde inn i kjøkkenkroken. Litt arbeid igjen her....!!

Jeg står fortsatt på samme sted, men har vendt kameraet mot gang, og badet. Mange folk i arbeid, og det er bare bra, for de må bare forte seg.....!!!!

I overetasjen var de ferdig med å panele, så der var det lyst og fint!!

Men at de skal bli ferdig med resten på sånn ca 3 uker, hvem tror på det???....  De må bare stå på!!!

Turen i dag gikk fort og greit, og jeg var hjemme igjen før kl. 15! Så her var det snakk om effektiv dag!! Fikk også god til i syrommet. Og mens minien etter hvert hadde klubb med pepperkakebaking på programmet, gikk symaskinene for fult, og mor bare storkoste seg!! Ikke farlig at mannen i huset da er på fest i Hamburg, vi kan kose oss hjemme vi!!

Ha en riktig god helg!!

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se når det blir ferdig! Må bli en klubbtur på hytten da ;)

    SvarSlett