onsdag 13. november 2013

Julegavebestillinger tar form

Trenger jo ikke skrive noe om de som har bestilt, eller de som skal få, så tror jeg nok dette går helt bra!!

Har vært lite tid til sying i det siste, for nå merker jeg at det er innspurt på hyttebyggingen, og mye som skal kjøpes inn til den... Løper fra butikk til butikk og saumfarer Finn.no med jevne mellomrom etter skatter...!! Skal si det er mye logistikk som skal gå opp her..!! Litt glad for at eldstejenta er på folkehøyskolen, for rommet hennes er nærmest blitt et lager... Tidligere malte jeg litt møbler der og, men har innsett at resten får jeg heller ta ved en passende(????) anledning seinere....!! Hun kommer hjem en liten stund før jul, så innen den tid må vi ha fått opp møbler  uansett om hytten er ferdig, eller ei...:!!!

Men litt har jeg fått sydd, og her kan dere få se tre bestillinger som jeg har kost meg med:

Enda en lilla tunika. Denne er i str 7 år, og jeg synes den ble flott med skystoffet til Sydilla. 

Enda mer av uglestoffet fra Stoff og Stil har jeg brukt. Dette er en kjole i str 1 år. 

Deilig krinkelulldrakt til gutt str 4 år. Ullet er kjøpt på Ull på Rull sin butikk. Fargen lyver nok litt, den er mer grå, enn vist på bildet. Vanskelig lys å ta bilde i... Har sydd tilsvarende før, har brukt Bukkene Bruse stoff til lommer og hette også her. 

Håper de som har bestilt, og de som får gavene, blir fornøyd!!



1 kommentar: