onsdag 20. november 2013

Gutter skal og ha julegave!

To bestillinger til guttejulegaver er også ferdige!!

Bukse og genser i str. 2 år. Myk og god bukse, isoli fra Stoff og stil. Kjøretøystoffet er kjøpt i Hamburg.

Tøff bukse i str 4 år til en liten gutt som er glad i superhelter!! Ser ut som om buksebena har forskjellig lengde, men det har de ikke , altså...!! Isoli fra Stoff og stil og batmanstoff fra lokal stoffbutikk i Bergen. 



Og så har jeg fått montert ferdig denne genseren!! Det er søstermor som i sin tid strikket den til eldstegutten sin. Han har rukket å bli voksen og alt mens denne har lagt i en poser i kjelleren... Den ble ryddet fram i sommer, og da kom hun til meg med den. Så ble den glemt litt igjen da, helt til jeg ryddet litt i syrommet og fant den. Men nå er den gjort ferdig, og heldigvis vokser og gror det i familien, så hun finner helt sikkert en heldiggris som skal få gå rundt med denne flotte genseren - endelig!!! 

Ellers nærmer det seg innspurt på hytteprosjektet, og det bestilles møbler og ting og tang over en lav sko... Slitsomt å holde kontroll på alt, skal jeg si dere...!! Gøy og da, men akkurat nå kunne jeg ønske at jeg hadde en laaaaang ferie, slik at jeg kunne konsentrere meg ordentlig om en ting av gangen!!! Men, men... det skal vel helst gå bra, selv om noen baller detter ned rundt meg uten at jeg helt klarer å ta imot dem for tiden! I kveld var i hvertfall mannen og jeg på IKEA og kjøpte inn seng, spisebord og mange madrasser!! Man skal ligge godt, må vite:)

Ha en deilig kveld der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar