søndag 24. november 2013

Enkelt og greit, og så søtt!!

En kollega kom og bestilte en kjole i  str 86 til yngstejenten, og her er resultatet:

A kjole mønster i krinkelull fra Ull på rull. Blir godt og varmt til en nydelig, liten tulle!!

Pyntet kjolen med en klok, og søt ugle på brystet.

Dette er en kjolemodell som jeg med jevne mellomrom får bestillinger på. Den er enkel og grei, men samtidig så praktisk og fin!! 

Jeg har mange prosjekter på gang på syrommet nå, men det er endel mangler på dem, så de får jeg heller vise frem en annen dag!! Noe mangler ribb og andre mangler det perfekte strykemerket!! Noe mangler ingenting, men er bare ikke ferdig sydd sammen, og noe er helt ferdig, men skal presenteres sammen med noen annet!! Så den som venter, får se!!

Ellers har helgen gått fort som vanlig...!! Innholdsrik og god, med mange gode stunder både med venninner på lørdagskvelden og med minien og søstermoren min i dag- vi har nemlig bakt julekaker!!! Rammene var helt perfekt med snø som dalte ned ute, og julemusikk som strømmet fra julekanalen til P4!

Etter hvert gikk minien ut med en venninne, og her er mannen de laget på plattingen:

Stilig, motebevisst kar, spør du meg!!! Alternativ hodepynt, men det fungerte det også!!

 Jeg gleder meg til advent, både for alt som skal skje, men også at jeg har tenkt å ha endel adventsgiveaways her inne!! Skal bli bra!!



Ha en riktig god og fin uke, folkens!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar