torsdag 28. november 2013

Advent give away!!!

Tenk, nå nærmer det seg 1. søndag i advent!! I år faller det også på første dag med åpning av kalender, og hva er vel bedre da enn at jeg også trekker en liten give away???!!!!

Jeg vil i desember trekke en vinner til giveaways hver søndag, så her er sjansen for å vinne absolutt til stede!!!

Hva du kan få om du blir trukket ut som den heldige vinner nå førstkommende søndag?? En valgfri lue fra bildet under!!! Hvis den må sendes, betaler selvfølgelig jeg portoen!!

Om du er følger av bloggen eller ikke, betyr ingen ting, det eneste du må gjøre er å legge igjen en kommentar og  navnet ditt (og mailadresse om du bare titter innom), slik at jeg kan nå deg!!

(se bort fra prisen, denne er gratis;0)) 


Så får jeg håpe dere er friske og raske der ute, og at forberedelsene mot jul går som de skal!! Selv har jeg lagt nå i tre dager, men i dag kjente jeg at guffenheten endelig slapp taket, så jeg er SÅ klar for å gå på jobb igjen i morgen!!! Litt på etterskudd med bestillingene nå da, men med et ekstra gir på i helgen, så kommer jeg nok i havn!!

Heng dere på give awayen, så trekker jeg en vinner allerede førstkommende søndag kveld!!!

OBS! Ny give away til hver søndag, så følg med på bloggen!!!

9 kommentarer:

  1. Jeg vil være med! Hilsen Lisa, mamma til Jesper og Mia

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med i trekningen:) Ingunn Kolnes. Mail: arvidko@broadpark.no

    SvarSlett
  3. Hei på på deg:-)
    Jeg vil gjerne være med.
    mvh Gunn
    gunn@lardaltaxi.no

    SvarSlett
  4. krydser fingre :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/11/baby-maned-give-away-baby-month-give.html

    SvarSlett
  5. Så artig da og så fine luer.

    God advent helg til deg.

    Marit.

    SvarSlett
  6. Prøver lykken :)
    juiwo@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Såklart vil eg vere med! SjøstjerneSara og T' ene :)

    SvarSlett
  8. Jeg er med :-) Kristine Mjåtvedt

    SvarSlett