søndag 13. oktober 2013

Har laget oppslagstavle, jeg!!

Og den skal jeg ta med meg opp til hytten!! Sant den ble fin??

Det hele begynte i fjor vår med at vi kjøpte oss en ny tørketrommel. Minien fikk lyst til å male bunnen den stod på, og siden jeg og hadde litt maleprosjekter, så lot jeg henne sette i gang. Men så ble den litt glemt da, vet du... Helt til jeg kom over den da jeg ryddet denne våren.... Da fant vi ut at vi skulle gjøre den ferdig til en oppslagstavle. Litt flere malingstrøk kom på.

Så fant jeg et fint Tildastoff som vi kunne bruke. 

Tynn skumgummi hadde jeg igjen fra da jeg trakk om spisestuestolene, og papp som var stor nok tok jeg fra emballasjen til den nye sofaen vår. Prøvde den først slik, men det ble seende litt kjedelig ut, så da fant vi litt blonder og bånd frem.


Og her er resultatet!!! Vi ble fornøyde, vi!!!


Nei, nå får vi komme oss ut på tur i det nydelige høstværet!! Så skal resten av dagen brukes til jobbing... Ikke så gøy.... Kjenner på at jeg godt kunne tenke meg en "vanlig" jobb hvor man ikke bruker fritid til forberedelser og etterarbeid... Greit nok at man har noe forberedelsestid inklusiv i arbeidstiden, men den står ikke i forhold til det som reelt blir brukt, så kjenner veldig på den følelsen av å jobbe gratis... ikkje go.....!!! Sånn, ferdig med klagingen! 



1 kommentar: