onsdag 16. oktober 2013

Det blå krinkelullet ble til...

.. en bukse til en stor sjarmør på 1 år. Dette er andre buksen jeg har sydd til ham i ull. Så godt når mor er fornøyd og bestiller mer!!!
Bråtet er i bomull. Stoff fra Stof2000.


Og et sett til en annen storsjarmør som snart er 5 år. Han er så glad i Bukkene bruse, så jeg har pyntet buksen hans med Bukkene Bruse-lommer, og hetten er foret med det stoffet.


Ribben her er også i ull, og det sammen med krinkelullen, er kjøpt på Ull på Rull (Janus sin butikk).

Ellers kjørte jeg min eldste datter til flyplassen i går, og nå er hun vel tilbake på folkehøgskolen. Neste gang jeg ser henne, er det jul!!! Hjelpe meg... Og er hytten i rute, så er den også ferdig til hun er tilbake.... Mannen og yngstejenta skal opp og hilse på henne 2. helgen i nov, for da er det familiehelg, men siden jeg fulgte henne opp da hun begynte der, står jeg over den turen! 

Tomt i huset igjen, nå da! Men i morgen skal jeg ha Perfect Home party i mitt langt fra perfekte hjem (egentlig litt av et navn på et merke!!), og på fredag skal jeg ha venninner på besøk, så dette blir bra!!!!!

Ha en god helg. folkens! Selv skal jeg se på nyhetene, må jo få med meg alle disse nye ministrene!! Mange navn å lære, for her kjente jeg ikke til mange fra før....!!! Spennende å se om det vil ha noe å si for oss vestlendinger at vi er godt representert i denne regjeringen!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar