søndag 1. september 2013

To stoooore smekker

på spesialbestilling!!!

Kan jo ikke se ut fra bildet hvor store de er da, men det er et tykt håndkle i "tørke deg på hendene" størrelse, som er delt i to! Kantet de hele veien rundt, men i ettertid kom jeg på at jeg bare kunne tatt å sydd med maskinen rundt... Ja, ja, så ble det litt pynt da!!


Hvem som skal ha disse?? Jo, de er spesialbestilt av min svoger og svigerinne til yngstejenta på vel 1,5 år, som visstnok er superflink til å grise...!! Så får vi se om det blir mindre grising på klærne nå da!! 

Ellers siper det skikkelig ned her vest i dag, så det tegner seg til å bli en skikkelig innedag. Vi har helgebesøk av bestejenten, og i tillegg kommer de to eldste niesene på besøk, så det blir nok en koselig dag her!!

Litt til til jobbing må jeg også ha i ettermiddag, for jeg må få lade opp, og ligge litt i forkant, for den kommende uken  ser ut som skal bli ganske så travel med både foreldremøte, 2 dagers kurs, og fotballkamper for minien. 


Har forresten lagt ut tilbud på fleecekjoler på facebooksiden til Klestrollet, om du vil gå inn og se!!

Ha en god søndag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar