mandag 23. september 2013

Nytt mønster er utprøvd!

Fikk låne en omslagskjole/forklekjole av min svigerinne som jeg tegnet av. Den er nemlig litt annerledes enn det mønsteret jeg har brukt tidligere, så den henger "tettere" bak. Ellers er de ganske like da!!

Her kan dere se:


Kjolemønstert er i str 2 år, men det kan enkelt reduseres eller økes etter ønsket størrelse.

Brukt Mathildestoffer på begge sider, veldig søt!!




Her ser dere forskjellen på kjolene i "utslått" format!



Ellers går jeg rundt og har  vondt i et bein...Og det er helt min egen feil...!! Jeg har faktisk gjort en kosmetisk operasjon på det ene låret...!! Jepp, du hørte riktig:.... Etter noen myggestikk jeg fikk for noen år siden, dannet det seg to harde klumper der, som jeg ikke akkurat synes så mye om. I forrige uke fikk jeg de fjernet... Nå angrer jeg hele greiene, det er jo stadig barn som slenger seg ned på fanget mitt på jobb, og jeg er alltid i etterkant på å verne det stakkars låret!!! Blir vel sikkert noen stygge arr også..... Oj, så positiv jeg var i kveld, da!!! Hi, hi, men jeg hadde egentlig aldri trodd at jeg ville ta noen kosmetiske operasjoner, det er nemlig ikke meg i det hele tatt!!!! Men, jeg har lært at man skal aldri si aldri!!

Ha en flott kveld og god natt!!


1 kommentar:

  1. superfin forklekjole! Mitt favorittplagg til små prinsesser!!
    God helg!

    SvarSlett