mandag 9. september 2013

London, baby!!!!

Miniens store idol, Selena Gomez innfridde konserten hun holdt i London på lørdag!!!! Minien kom tilbake med stjerner i øynene, og full av nye inntrykk!!! Dotter i ørene, hadde hun også! Om jeg  var med?? Til London ja, men ikke på konsert, der var mannen i huset med.. Ganske tunghørt han også, og rystet over hvor høyt jenter kan hyyyyyyle!!!!! Hi,hi!!

En fornøyd jente!!!

Da vi reiste til London fredags kveld, fløy vi inn over byen før vi landet. Det var så flott!!! (British Airway)
Utsikt fra flyet;0)

Vi lå i, for oss, en ny bydel, nemlig Paddington. Rimelig og greit hotell, rett ved siden av sykehuset hvor lille prinsen i England ble født!
Her er trappen de kongelige kom ut for å vinke til folket.

Andre idyller i området!!


Da mannen og barnet dro på konsert, tok jeg meg en gåtur ned til Oxford street og shoppet litt!! Så alle var fornøyde med denne superkorte Londonsturen, for allerede tidlig søndag morgen satt vi på flyet hjem igjen, for å rekke 60 års dagen til mannens tante. Den ble feiret i godt selskap på Solstrand hotell!

Etter en så innholdsrik helg, var det godt at det var valg i dag, og fri fra jobb!!! Stemt for lenge siden, så jeg brukte litt kvalitetstid på syrommet i dag!! Lykke!

Hva dette blir?? Det skal du få se i morgen!!

Det ringte også på døren i kveld, og utenfor stod det en mann fra Tollpost med stor pakke til meg!! Gjett om jeg ble glad!! Mange stoffer fra Lilandio!!

Se så mye fint: stoffer med både eventyret om Bukkene Bruse, Hans og Grete, reglestoff om "Fem små apekatter hopper i senga" og sangene "En elefant kom marsjerende" og "Hjulene på bussen". Hiver de på vask i morgen, så jeg får begynt å klippe i dem så snart som mulig;0)

Avslutter med bilde av katten, som godt kunne tenke seg å være med på tur!!

Ha en god kveld folkens, uansett om dere er for eller mot kveldens valgresultater...!!!!

1 kommentar:

  1. Hei, lenge siden sist jeg var innom hos deg, masse nytt har skjedd her... mange flotte bilder og mange nye stoffer handlet inn!! Søte ullklær! GLeder meg til å se apekattene ta form ;o)

    fin uke!

    SvarSlett