torsdag 5. september 2013

Litt ymse

Har sydd ferdig to bestillinger:

En hettejakke, som var det siste plagget ut til kollegaen min som snart blir farmor.
 Den hører til dette settet som jeg har vist tidligere. Str 62/68.

Så har jeg sydd enda en omvendt nattdrakt! Det vil si, at jeg har laget åpningen på ryggen. Det er til samme eier som den forrige jeg laget. Str 4 år - en liten utbryterkonge, som trenger å holde seg litt varm om natten;0)
 
 
Da nærmer det seg helg igjen, og denne helgen blir svært travel - og innholdsrik! Den skal favne alt fra konsert i London med miniens STORE idol Celena Gomez, til 60 års dag til mannens tante!!
 
Så da gjenstår det bare å ønske dere en riktig god helg, så skal jeg komme med en liten oppdatering på konsertopplevelsen på mandag, tenker jeg!!!!

1 kommentar:

  1. Hei og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg!:)
    Utrolig mye fint du lager! Har lagt deg til blogglista mi slik at jeg kan følge med videre på alt det flotte:)
    Ha en fin kveld og god ny uke!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett