lørdag 14. september 2013

Hyttenytt

I går var jeg på Voss kjøkkensenter og gjennomgikk tilbudet vi har fått på hyttekjøkkenet. Et ordentlig koselig og konstruktivt møte, som endte med at jeg byttet ut hele kjøkkenet!!! Men blir veldig bra da!!! Tror jeg....

Etterpå kjørte jeg opp på Opheim for å se hvordan det lå an med hyttebyggingen, og dette var det jeg fikk se:

Det har gått fremover siden sist, men langt fra så langt som jeg hadde håpet...! Ikke noe panel å begynne og beise på her....

Ganske irriterende å se at nabohytten, som bygges av de samme snekkerne, er kommet så mye lengre...!! Men de har vel gjerne vært litt mer "på" med masing, på snekkerne, de.. Har ikke helt den tiden å følge opp, vi.. Men uansett, vi har heldigvis en dato for når den skal stå ferdig, så får de heller ta det i den rekkefølgen som de vil... Men, se, de har til og med fått inn vinduer... Mens vårt ser litt sånn spøkelsesaktig ut...

Dramatisk himmel!! Men ingen nedbør, mens det bøttet ned over Bergen hele dagen! Typisk innlandsklima, og veldig greit!!

Om to uker skal vi opp igjen og gå gjennom alt av interiør med byggelederen. Gøy!!! 

I dag har det vært godt syvær, og jeg har fått unna noen bestillinger som har lagt en stund. Det har blitt endel babyklær, men og en tunika for de litt større jentene. Dette kan jeg vise litt senere!!

Ha en fortsatt fin helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar