mandag 2. september 2013

Første ullsettet er ferdig!!

Det er første gang jeg syr i ull, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd!! Gode, varme plagg, og så mye billigere enn å kjøpe ferdigsydde!!! Weee!! Ullet er som tidligere nevnt, kjøpt på Ull på Rull (Janus), og jeg kommer nok til å ta meg litt flere turer dit for påfyll!!

Første bestilling ut var et sett med body og bukse. Har brukt mønsteret endel ganger nå, og synes det bare er supersøtt!!! Har justert litt på det også, så jeg føler at det begynner å bli "mitt" mønster nå!!!

Body



Bukse



Sammen ser det slik ut!!



 Dette er første uken der minien og jeg begynner vår "nye" hverdag med bare oss to!! Far på reise, og storesøster på Folkehøyskole. Første dag er over, og den gikk som smurt med fotballkamp for mini og foreldremøte for meg. Nå er huset ryddet og gjort klart til at min kjære far kommer i morgen. Han skal leke "husmor" her mens jeg drar på todagers kurs med jobben!! Godt med hjelp da!!

1 kommentar: