lørdag 3. august 2013

Vi koser oss med late dager...

... Og lader batteriene før høst og travle dager inntar oss igjen!!

Minien, mannen i huset og jeg er på en drøy ukestur til deilige Pourto Banus.
Mest ligger vi bare på stranden og koser oss, men turer til Gibraltar, Marbella og Selwo Marina er det og blitt tid til.

Deilig fiskespa, som kilte godt!!

Stooor havskilpadde!

Nydelig sjøhest!!

Strandliv er herlig!

Flott "fossefall" utenfor leilighetsanlegget 



Nydelig solnedgang over Pourto Banus


Minien holder moren!!


Vi skal nyte de siste dagene godt!! Så har jeg enda noen fridager når jeg kommer hjem. Da er det meldt regn, og i løpet av min 6 ukers ferie, har jeg ikke hatt for mange av de dagene faktisk!!! Så da skal en dag eller to benyttes i syrommet!!!! 


En som tar livet ordentlig med ro på Gibraltar!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar