lørdag 17. august 2013

Ull er ikke tull!!

I dag kjørte jeg til
Hva jeg fant der??
Hadde en ren lykkestund der inne blant rull på rull med ull!!!! Kjøpte endel, slik at nå er det bare til å begynne å sy opp til vinteren!!... Buh, vil jo helst ha mer sommer da, men ser jo hvilke vei det går...!!


Her ser du dagens kjøp: litt ull til bukser, drakter og kjoler til venstre, og til bodyer og tightser til høyre. Gleder meg alt til å begynne å sy!! Allerede vasket, og henger til tørk:0)
 
 
Nå er det bare en liten uke til eldstejenta og jeg setter oss på flyet til Evernes. Hun skal gå på folkehøyskole der et år, og det kan være greit å følge helt til døren, synes jeg....!!! (Så var det denne hønemoren igjen da....!!!) Uansett, det er ikke bare for meg det blir rart at hun "forsvinner", også minien kommer til å savne storesøsteren sin i hverdagen... Ekstra flott var det derfor i dag da de hadde en ordentlig kosedag sammen, inkl kinobesøk!
 
Jeg fikk sydd ferdig to bestillinger i dag, den ene mangler trykknapper, men den andre er helt ferdig.
 
Samme modell som jeg har brukt på noen tidligere drakter, med der med navn på. Denne gangen uten navn, for det er ikke bestemt enda hva gutten skal hete!! Men fin likevel da!!
 
Mørskeblå velur fra Stoff og Stil og pinnsvinjersey fra Stof2000.
 

Så søte trykknapper!!
 
 
Her blir det en stille og rolig lørdagskveld. Mannen er på reise, og sitter nå på flyet et eller annet sted mellom Singapore og Brisbane i Australia... Kan ikke si annet enn at han kommer seg rundt her i verden...  Litt lei av å være "gressenke", kan ikke si annet, men man får ta det vonde med det gode og tenke på alle opplevelsene jeg selv får pga jobben hans;0) Ha en fortsatt fin helg der ute!!
 
 
 

 
 

1 kommentar:

  1. Åååå så heldig du er som har vært på Ull på rull! Kos deg videre i kveld!

    SvarSlett