tirsdag 6. august 2013

Samme stoff, men to forskjellige bruksområder! Og litt om stein....

Har en kollega som skal bli farmor i neste måned, og jeg har allerede sydd litt til det kommende under. Helt ferdig med bestillingen er jeg enda ikke, men det nærmer seg!! Her er jeg ferdig med kjolen hun bestilte:

Samme stoffet, som er kjøpt på Stof2000, brukte jeg til nattkjolen til min mellomste niese. Det var ikke nok stoff, så jeg tok litt festoff til armene. Søtt, og helt greit som nattkjole;0)


Herlig med litt tid i syrommet!! Men det ble ikke lange stunden, for jeg har brukt nesten hele dagen på å rydde i inneboden....  Har fått det riktig bra og oversiktlig der nå, slik at jeg får stuet inn flere kjøp til hytten!! Så i morgen går det et lite lass til Fretex og et større lass til søppelfyllingen herfra!!


Så var det disse steinene da... Må bare vise frem de fine steinene som vi plukket med oss fra stranden i Spania. Fikk nesten overvekt på koffertene da vi skulle hjem vi... Neida! Men altså, for uten at steinene er så fine, så plukker vi de også med oss fordi de får en ny funksjon her hjemme!! Ikke de små som vi midlertidig har lagt på vann i et tomt kaffeglass, men de store. Vi bruker de som avslutning/pynt på plattingen, der hvor vannet renner ned i avgrunner.
Så rundt huset har vi faktisk steiner både fra USA, Spania. Kroatia, Portugal, Skottland m.m. og fra elver her i Norge!! Jammen mye en skal fylle kofferter med...!! Hi,hi;0)


Se så mange fine farger!!!

Så flotte når de er våte! Ikke noe problemer her i vest!!

Satser på å få sydd ferdig bestillingene som ligger inne, denne uken, så jeg er vel tilbake på bloggen rett som det er!! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar