mandag 12. august 2013

Jeg er så stolt!!

Det er et prosjekt jeg har hatt over hele sommerferien, og det er oppussingen av spisestuestolene til hytten. Må bare få vise hvordan prosessen har vært:

Her ser dere utgangspunktet: Mange stoler i forskjellige former og fasonger!

Så fikk de et strøk grunning på, før jeg gadd å ta av alle putene. Minien hjalp til både med grunning og første strøket! Så flink!!!

Her er strøk nr. 2 malt på, men det ble enda et strøk for jeg ble fornøyd...!


Se, så flott det ble!!!!!!!!!!!!!! Er sååååååååå fornøyd!!! Vel verdt all jobbingen!!!!!!




Og siden stolprosjektet går så bra, tar jeg på meg litt mer malejobb!!! 

Et nattbord. Skulle på hytten, men tror det havner på minien sitt rom i stedet! Vi får se!


Et lite veggskap. Her har jeg tenkt å bruke decupage på bunnen på hyllen. Har og kjøpt noen nye, spreke knotter til det, så gleder meg til å få det ferdig!! Den store, hvite firkanten på venstre i bildet skal bli en oppslagstavle. Har planer om hvordan det skal bli, så får vi se om det blir slik...!!! Det har forresten vært bunnen som den nye tørketrommelen vår stod på!! Snakk om gjenbruk!


Minien hjalp oss enda mer i sommer hun; da hun fikk i oppdrag å olje altangulvet, var det ikke nei i hennes munn!!! Godt jobbet, jente!!!!!




Avslutter med å vise noen kleshengere minien og jeg har kost oss med å dekorere. Måtte nemlig øve meg litt på dette decupage-greiene, da det er veldig lenge siden sist jeg prøvde meg på det. Gikk strålende, og vi har lyst til å pynte flere!! 



2 kommentarer:

  1. Virkelig nydelige stoler, så flink du er! :)

    SvarSlett
  2. Ja, mange, flotte stoler! Ganske kjedelig arbeid, men fornøyd med resultatet da!

    SvarSlett