mandag 12. august 2013

Her kan du se...

.. noen bestillinger som jeg fikk gjort ferdig i går.

Det første jeg vil vise, er til en gutt, sydd i str. 3 år. Dette går til Os, og gutten til en av de som jobbet i barnehagen der min eldste jente gikk for maaaaange år siden. Artig at vi fortsatt har litt kontakt!! (Det kan vel Facebook ta æren for, tenker jeg!!) I alle fall, gutten elsker biler, så det sa seg selv at det måtte bli noe i monstertruck til ham.

Genser med sort rygg og ermer

Bukse med gode monstertrucklommer

Her er bestillingen samlet. To luer, en med fleecefor, og en uten følger også med. 


Det andre jeg har sydd, er en nattdrakt. Dette er til en "utbryterkonge" som blir så kald på nettene, så mammaen ønsket åpningen på ryggen!! Og det kan jo fikses!! Hadde egentlig tenkt å sy den helt blå, men det var ikke nok stoff, så da laget jeg denne kombimodellen. Ble ganske stilig, synes jeg!!

Her er ryggen, med knappene. Passet på at det var stoffer mellom knappene og der huden kommer, tror det blir mest behagelig!

Her er den foran. Ser at jeg nesten traff med stjernene på frontsømmen. Var bare tilfeldig, men hadde jeg planlagt det bedre, kunne jeg kanskje fått det til å klaffe enda bedre!!


Det kommer  stadig  noen nye bestillinger inn, og det gjør meg så glad!!!


Og så har jeg hatt min første dag på jobben etter ferien i dag!!! Juhu!! Skal bli godt å komme i gjenge igjen! Denne uken er litt som å ha ferie det også, siden minien enda ikke må opp om morgenen!! Det blir neste uke som gjelder!!! Men greit med myke overganger da!! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar