onsdag 28. august 2013

Harstad

I helgen hadde jeg en nydelig tur til Harstad! Solen skinte og landsdelen viste seg fra sin fineste side!! Har tatt mange bilder med fotoapparatet, men likevel er det mobilbilder jeg viser her i dag... Fikk favorittbildet mitt fra denne uken på mobilen nemlig!!

Det er tatt tidlig lørdag morgen, da jeg måtte ut for å putte penger på parkometeret. Solen var så sterk, at øynene mine rant som bare det....Utsikten var så fantastisk der hurtigruten kom glidende inn mot byen, og jeg måtte bare knipse!! Se selv!!



 Grunnen til at jeg var i Harstad  i helgen, var at jeg var med min eldste datter som skulle begynne på folkehøyskole utenfor byen. Glad jeg fulgte opp, og fikk sett henne vel plassert i nye omgivelser...!!! Kan ikke si annet enn at jeg synes det var pyton å si ha det og enda verre å fly hjem igjen alene og la henne bli igjen der oppe... Men jenten har det topp, og stortrives, og DET er jo det det hele handler om.. Ikke mors behov som skal bety noe...


Her er skolen!! Basen det neste året!!


Og så må jeg bare få med at minien har rundet 11 år denne uken!!! Kaken til jentebesøket pyntet hun selv!! Så flott!!!!


 Dagen feiret hun på Strutsefarmen. 8 jenter som fikk nærkontakt med både strutser, kyr, høns, kaniner og marsvin!! Skikkelige byjenter som knapt turte å mate struts og kyr, men som koste seg meget med de minste dyrene!!!!

Dette blir mitt bidrag til ukens Fotofavoritt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar