onsdag 10. juli 2013

Enda en buksedrakt - og gjett om vi har grunnet i dag!!!

Jeg fikk enda en bestilling på en buksedrakt med navn på, men denne gangen noe større. I str 74/80. Mammaen liker gule klær, noe hun synes er vanskelig å finne, og da tilbyr Klestrollet seg selvfølgelig å sy noe kult i gult!!!!


Håper mor blir fornøyd!!


Stoff fra Stoff og Stil og Stof2000.

Ellers er minien og jeg helt alene hjemme denne uken. Vi øver oss til dette blir normaltilstanden vår til høsten.... Minien synes det er tomt i huste, og jeg kan ikke si meg annet enn helt enig... Men vi blir vel vant til dette og!! 

Dagens hovedprosjekt ble grunning!!! Og da myyyye grunning!!! Hele 7 stoler skulle grunnes!!!




Jeg er helt imponert over miniens tålmodighet!! Hun holdt ut hele veien, og gjett om det var til mye hjelp!! 


I morgen må jeg fjerne de stolsetene som sitter fast, og så må jeg få kjøpt nye trekk!! Stolene skal males hvite, og jeg er spent på hvor mange strøk jeg må male... Får bare begynne, så må jeg bare se etter hvert! Stolene skal opp på hytten! De er kjøpt for en slikk og ingenting,eller hentet gratis på Finn.no.  Er så glad i Finn.no altså!! 









4 kommentarer:

  1. Så søte bukser med navn på! Gult ER kult!
    Lykke til med stol prosjektet... Ting tar tid!!! Men blir flott ;0)
    Fin torsdag, her skinner sola!

    SvarSlett
    Svar
    1. Med sol her og, fikk vi malt første strøket på stolene!! Med nordavinden blåsende rundt ørene, fikk vi godt tørkevær!! Blir nok endel strøk til før jeg blir fornøyd!!!

      Slett
  2. Mor ble veldig fornøyd! Far også, forresten :-) takk for flott produkt og rask levering! Blir nok et bilde når denne blir passe til prinsen utpå høsten engang. Bruker 68 nå :-)

    SvarSlett