søndag 7. juli 2013

En bestilling til en ny verdensborger

... tikket inn på facebooksiden min, og jeg snudde meg rundt og fikk sydd den på et blunk. Ønsket var en lilla buksedrakt, og dette ble resultatet.



Navnet på prinsessen ble sydd på med knapper. Jeg må si at jeg ønsker meg ny symaskin med broderisøm, men enn så lenge fungerer dette også!!


Mønsteret fant jeg i Ottobre nr 4 fra 2012, og med litt forandringer ble den slik. Stoffene er fra Stoff og Stil og Sydilla.


I dag reiste eldstejenta til Rhodos. 2 uker skal hun  være borte, og jeg kjenner at jeg synes det er en smule skummelt, selv om jeg vet at det er en gjeng med flotte jenter på tur! 
Her i vest har vi hatt en nydelig helg, selv om nordavinden ødelegger litt... Men med en god lekrok hadde vi deilig rekebesøk i går kveld, og deilig bolle/muffins kaffebesøk i dag! Koselig helg, med andre ord!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar