onsdag 10. juli 2013

...det bygges i vei...

... og i dag tok jeg med meg min far og minien og dro opp til hytten for å se!

Dette er synet som møtte oss!!! Det går fremover!! Når hytten er ferdig, vil den ligne på en mellomting mellom de to som sees bak. Den vil ikke ha altan oppe, altså lik den helt til høyre, men den vil ikke ha rett vegg ned, men gå inn under oppstugen, slik som den ved siden av. Blir bra altså!!!!

Utsikt fra kjøkkenvinduet!! Regnfull dag i dag, men da var det jo kjekt å bruke den til noe nyttig, som denne inspeksjonen av byggingen! 

Etterpå kjørte vi en tur bortom Stalheim hotel og spiste en deilig lunsj!!! Min kjære far er helt motstander mot å få bilde på nett, men han er med her han også!! Koselig hadde vi det, med kortspill mens vi ventet på maten! Og mini ble en smule flau da mor kom med høylytte utrop da morfaren lurte oss slik at han vant!!



7 kommentarer:

  1. Den kommer til å bli kjempefin!! Må snart ta meg en tur og se;) Klem fra søstermor

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi ser om vi finner en dag etter ferien?!

      Slett
  2. Blir en fantastisk flott hytte da! Så gøy! Må bli klubbtur der da ;) Kos med kafè tur med tre generasjoner :D God sommer fortsatt! klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart vi må ta en klubbtur dit en gang!! Fortsatt god sommer til deg og!

      Slett
  3. Dette ser lovende ut. Ser frem til å komme å se, En gang til høsten en gang !?!?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi finner sikkert en dag som kan passe for alle;0)

      Slett
  4. Oi, går fort fremover det her ja!:)

    SvarSlett