torsdag 20. juni 2013

Nydelig blomstring

De få ukene - eller det er vel nesten bare snakk om dager - som epletreet vårt står i blomst, gjør at det er verdt å spare på!!

Nå har vi hatt hjorten på besøk 2 år på rad, hvor han raider det for alle eplene akkurat i dagene før vi skal plukke de.. Ødelegger bedet mitt gjør den og, den tullingen... Men å sage ned treet klarer jeg ikke å gjøre. I hvertfall ikke enda...!

Så får det heller bare ha den rare fasongen som hjorten har gitt det. Ekte personlighet på det treet!!

Dette var mitt bidrag til ukens Himmelsk!

Ellers er jeg glad for at ferien nærmer seg. Eldste jenten er ferdig med 13 års skolegang, og det er en rar følelse å ha en så stor jente! Yngste jenten har siste skoledag i 5. klasse i morgen. Så venter en uke på fotballskolen for henne, før mor tar ferie!

4 kommentarer:

  1. Frukttrær i blomst er nydelig da,men synd dere ikke får ha eplene i fred!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det kan du si! Har byttet soverom i år, så lurer på om jeg kommer til å høre den når den er på ferde!!

      Slett
  2. De där djuren kunde väl hållas sig i skogen.
    Trädet är ju i alla fall sött med sina fina blommor.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt enig! På den andre side, så var det et hjortetråkk over tomten før det ble bygget hus, så de føler vel at dette fortsatt er deres territorium!

      Slett