mandag 24. juni 2013

Noe til småniesene mine og noe til MEG!!!!

På fredag var jeg på besøk hos min svigerinne og mine tre nydelige tantebarn. Mor i huset hadde nettopp hatt bursdag, så i den anledning sydde jeg en sommerlig brødpose av gjenbrukstoff.

Småniesene falt helt for denne, og ville bruke den som sovepose til kosedyrene sine!! Vi hadde ikke før begynt på hjemturen, før det tikket inn en sms fra min svigerinne med ønske om to brødposer/soveposer til, slik at hun kanskje kunne få ha sin i fred!

Det er jo en liten mininiese der også, så da jeg satt meg til å sy, tenkte jeg at jeg like godt kunne sy 3 stykker.  Hun vokser så fort til, så plutselig er hun i gang med rollelek hun og!! Da ble de seende slik ut:



Med hodestøtte til små kosedyr/dukker!Gjenbrukstoffer dette også. Håper mor får ta i bruk brødposen sin nå da;0)

Og så har jeg jammen sydd noe til meg selv også!



En morsom topp i stoff fra Stoff og Stil, som jeg kan bruke på jobb! I en leken jobb kan man jo ha en leken topp!!! Ble litt tett i halsen, mulig jeg gjør den litt videre der, men før den helt store varmen kommer, tenker jeg bare at jeg beholder den slik den er!!

Ha en god kveld videre! Her har jeg kun 4 jobbedager igjen før ferien!! Minien har hatt sin første dag på fotballskolen. Greit alternativ når foreldre er på jobb!

3 kommentarer:

  1. Å så fine!!:)) tenker jentene blir fornøyde nå ja, og eg kan få den fine brøkurven min tilbake;)

    SvarSlett
  2. ..og hvis du legger ut pris er det sikkert flere som kunne tenke seg å bestille sånne:D

    SvarSlett
  3. Så fin t-skjorte du har laget til deg selv! Så snill du er som lager soveposer til kosedyrene! Både de og brødkurven ble veldig fine! (Jeg har forresten byttet adresse til lykkeplagg.blogspot.no, blir veldig glad hvis du har lyst til å oppdatere bloggrulla:))

    SvarSlett