søndag 2. juni 2013

Da er enda en prinsesse født!

Så var det født  en liten prinsesse  i vår utvidede familie, og alt gikk bra med både mor og barn. Nå koser de seg hjemme sammen med storebror og pappaen, og da er det greit at jeg endelig har fått sydd ferdig plaggene den lille skal få!!

Bodyen og genseren har dere sett tidligere, men nå har jeg også fått sydd en bukse til bodyen, og så har jeg sydd en forklekjole. De er så praktiske for både små og større prinsesser!!

Settet er i ca str 62/68, så det er en stund før det passer !

Broremann fikk blå kanter rundt sin genser. Fin søskenkombinasjon!


Forklekjole str 62. Kan brukes på begge sider. 

Ellers har jeg hatt en slapp helg.. Gikk hjem fra jobb på fredagen med dundrende hodepine, og måtte avlyse besøket av bestejenten. I dag har det hele slått ut i en kraftig forkjølelse med vondt i hele kroppen.. Buff, har ikke tid til slikt... Midt i vårens rapportskriving, og med 3 dagers kurs på Gol denne uken, har jeg ikke tid til å bli syk, altså!!!! Hiver i meg masser av C- vitaminer og håper på det beste!!

Ha en god uke, folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar