mandag 6. mai 2013

Uglekjole!

Etter å ha sydd denne lille kjolen, fikk jeg lyst til å sy en til, bare litt større.

Jeg leitet litt rundt i stoffhaugen min, og fant et uglestoff som passet fint som bærestykke, og et ensfarget blått i veldig myk og god kvalitet som skjørt. Nederst kantet jeg med blått. Og slik ble kjolen:


Søt, sant?? 

Er i ca str 2 år. 


Uglene "Uhuer" seg inn i natten, og jeg legger den inn i Klestrollbutikken for salg;0)

Etter en noe rotete start på dagen (trodde jeg skulle på et kurs, men det var avlyst, så jeg hev meg rundt og planla en dag med barn likevel), og et deilig frisørbesøk rett etter jobb, hadde jeg en koselig kvelds/middag med begge mine jenter. * Kvalitetstid* og vitamininnsprøytning for mor!!! Midt i ringte også mannen fra Brasil, så fikk nå han også være med på måltidet:0) Alternativ deltakelse, kalles det!!

Nå er det absolutt på tide å hoppe i loppekassen..!!

Så "snakkes" vi sånn plutselig;0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar