onsdag 15. mai 2013

Noen UFOer som er blitt ferdige!

UFerdige Objekter som endelig er ferdigstilt:
To bukser med kjøretøy på. Den miste er i str 68, den største i str 80. Disse ble klippet til  og påbegynt til markedene jeg var på før jul.  Rakk ikke å gjøre de ferdige da, men nå er de klar!! Begge ligger i Klestrollbutikken klar for salg!

Shorts i str 2 år som jeg skulle ha med til et sommermarked i fjor, men som jeg heller ikke ble ferdig med. Ble godt glemt nede i en stoffhaug om ble først funnet forrige helg da jeg soterte litt stoffer...!! Nå er den ferdig og er kommet inn i Klestrollbutikken, den også!

Ugleskjørtet har ikke ligget så lenge. Her har jeg brukt samme ugle som jeg brukte som bærestykke på en annen kjole, og applikert det på et skjørt. Søtt, synes jeg! Denne er i str, 2 år, og er også kommet inn i Klestrollbutikken!! 


Må fikse bunadsskjorten min i kveld, ellers er vel det meste klart til den store dagen på fredag! Gleder meg til eldstejenta er ferdig å feire russetiden sin...!!! Har vært noen hektiske dager (og netter), både for henne og mor...!! - Har ikke helt evnen til å slappe av når hun er ute!! Hun ble forøvrig dradd hardt og brutalt tilbake til nåtiden i dag, da de fikk vite to av fagene hun skal ha eksamen i rett etter 17. mai....  

Ha en god kveld, folkens! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar