torsdag 30. mai 2013

Iskjoler på rekke og rad

Jeg er så heldig å ha mange flotte kolleger. Når en av dem kommer og spør meg om jeg kan sy kjoler til jentene hennes på 4 år, er det selvfølgelig ikke nei i min munn!!


Like kjoler, men likevel ulike gjør at det blir enkelt for de som er rundt jentene å se forskjell på dem!! De  ligner ganske så mye, skal jeg si deg!! Og er utrolig nydelige!!!!!

En kjole fikk rosa bunnfarge

Pyntet litt ekstra på Klestrollmerket med en liten muffinsknapp. 

Den andre kjolen fikk turkis som bunnfarge.

Den fikk selvfølgelig også en muffinsknapp på seg!


Egentlig hadde jeg tenk å sy begge kjolene slik, men da jeg hadde klippet til stoffet til den første, så jeg at jeg akkurat ikke hadde nok stoff til en til... Derfor havner denne i Klestrollbutikken i stedet!!

Atter en solfylt dag her vest!! Får gjøre meg klar til en dag på jobb, og så er det fotballkamp med minien i ettermiddag. Tegner seg til å bli en veldig så deilig dag, dette!!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar