søndag 12. mai 2013

Greit med en liten jenteliga!

Her i huset er det en skjevfordeling i forhold til kjønn: 3:1, jentene i flertall. Tar vi med katten, er det 4:1!! Så du ser hvor "makten" ligger!! Min manns bror har det hakket "verre", der ligger han i undertall med 4:1!!Men tar de med katten, er det en bedring for ham med 4:2! Men jeg vet egentlig ikke hvor mye en katt kan taes med i dette regnestykket, så jeg lar de bli utenfor!!!

Så som dere ser, har disse to brødrene ikke mindre enn 7 av det sterke kjønn rundt seg!!! Farmoren til alle disse jentene synes at dette er helt topp, hun fikk jo "bare" gutter selv! Og hvor vil jeg med dette?? Tja, ikke annet enn å understreke at det er ok å være i flertall, og at det er gøy når manne-menn som er oppvokst med mye testosteron i årene, må lære seg å lage fletter (og faktisk klare det ganske bra!), leke med dukker og finne klær ( og ikke minst kjøpe) som jentene ser fine ut i!

Jenteligaen til min svoger er litt tettere i alder enn jenteligaen i vår klan. Godt er det, for når jeg får i oppdrag å sy en tights i str 2 år til den yngste , er den plutselig så stor at den mellomste kan bruke den!!! Ja, ja, sånn kan det gå!!! Alltid noen som kan bruke noe på det viset;0)

Tights str 2 år... Mønster funnet i Ottobre vår-12. Dette stilige stoffet er fra Gekko.


En Lykke-lig jente i ny tights og ny lure!! 
En av tantes flotte prinsesser!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar