søndag 26. mai 2013

Enda mer småttismått!!

Synes det er koselig å sy til nye verdensborgere, og her har jeg sydd til to kommende prinsesser:

Body, bukse og lue i søtt pinnsvinstoff, med stjernestoff som brytning. Str 62.  Begge fra Stof2000. 

Froskestoffbody også i str 62. Dette var rester etter stoff kjøpt i USA i fjor sommer. Valgte å legge knappestolpen litt skjevt på som effekt. Ble flott, men kanskje ikke så synlig på bildet. 
Dette er en del av en større bestilling, så mer skal syes til denne prinsessen;0) Gøy!!



Så har jeg sydd et snurreskjørt som jeg ligger inn i Klestrollbutikken. Dette er i str 6 år. Nydelige pastellfarger. Stoffrest fra Stoff og Stil. 

Dagene flyr av gårde, uten for mye tid til blogging. Får ta det litt sånn innimellom!! Travle tider på jobb og fritid, som jo er vanlig på denne tiden av året!! Deilig da med en slik dag jeg har hatt i dag, der jeg stort sett har sittet inne (jada, det var sol- men nordavinden var kald..!) og kost meg på syrommet! Har hatt meg en tur i lysløypen og da, og heldigvis- i dag støtte jeg ikke på hoggormen!! 

5 kommentarer:

  1. Heldige deg som har fått tid til å sy i dag! Det første settet var nyyydelig!

    SvarSlett
  2. For noen flotte klær du har laget! Jeg syens også det lilla sette var veldig fint!

    SvarSlett
  3. Knallfine bodyer! Du er go!!

    Fin ny uke til deg :)

    SvarSlett
  4. Skjønne klær :) og heldige de som får bruke :) Ha en fin uke :) klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :)
    Skikkelig fint babytøy du har laget.
    Ellen :)

    SvarSlett