torsdag 2. mai 2013

Bitte-bitte lite;0)

Har sydd to minikjoler i dag, til helt nye verdensborgere. Den ene skal jeg gi bort, den andre legger jeg inn for salg i butikken min.

Like stoffer, men forskjellige uttrykk gjennom bruk av to forskjellige mønstre!


Foran og bak på dette mønsteret. Yndig og fin!!

Str 56/62


Videre:


En søt forklekjole i samme stoffene (Tilde)

Str 62



Er helt tom for snurreskjørt, de er populære de skjørtene altså, så jeg har fått sydd opp igjen et i str 2 år. Disse går fort å lage, bare bestill hvis du ønsker, så fikser jeg;0)




Ellers venter jeg og på varmen som aldri vil komme... Håper det tar seg litt opp, har jo tross alt en russ i hus, og det er ikke bare gøy med kaldt regnvær i disse dager da...!! I helgen er det russetreff i Kongeparken, jenten gleder seg, det gjør  kanskje ikke akkurat mor...!! Jeg og Minien skal være alene hjemme hele helgen, men vi skal nok finne på noe vi og!! Et babybesøk står alt på programmet, og bytur er avtalt, så dette blir bra!!! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar