onsdag 10. april 2013

....og der kom resten!!


 Litt flere luer og pannebånd ble sydd etter forrige innlegg, men nå er det slutt!! Spennende å se om det blir noe omsetning på Vårmarkedet i helgen!!! Mye fint i hvertfall, så om ikke det blir så mye salg, har vi i  gaver i lange baner;0)



Noen kombinasjoner med lue og slevesmekke til de yngste;0

Da får jeg hive meg rundt litt og pakke, for jeg skal på helgetur til Hamburg!! Heldige meg!!! Om noen har gode tips om ting å gjøre der, så tar jeg gladelig i mot!!!!




3 kommentarer:

  1. ervild med den blå med gule blomster - skønt print. du skal nok få solgt en masse :) hvad tager du for dine huer?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er flott! Bestilt det hos Gekko på nettet. Jeg pleier å ta 80,- for luer og 60,- for pannebåndene.

      Slett
  2. Masse flotte mønster!
    Lykke til med salget og riktig god tur!!

    SvarSlett