tirsdag 16. april 2013

Miniens rom er ferdig!

Det ble innflytning forrige helg, og både minien og jeg er veldig fornøyd!!

Rommet er blitt helt annerledes, og virker større enn da vi hadde det som soverom. Da hadde jeg alle veggene i sand-farge, så rommet ble jo mye mørkere enn det er nå.

Se så fint det er blitt:


Kontrastvegg innerst i rommet. Mannen i huset som tapetserte, og det ble så flott! Men ser du nøye på bladene, så henger de da feil vei??? !!! "Hengeplanter" var hans forklaring;0)


Spennende å se om minien får sove med takvinduet... selv har vi jo "overlevd" med det i snart 9 år, så det skal vel gå bra...!! Vi søkte en gang om å få satt inn sidevindu, men siden avstanden til naboen er så kort, ble det avslått. Så vinduet må vi bare forholde oss til; plaskregn eller ei! Men jeg kan love at det har vært mang en natt jeg ikke akkurat har vært så blid på det....!!!!


Sovekroken


Nye, søte pynteputer i sengen! Disse fant jeg på Living, og klarte ikke å gå forbi!!

Så nå har minien fått et ungpikerom!! Fortsatt noen bamser som har fått plass oppå hyllen hennes, men det var bare fordi jeg ba pent om det!!! Må ikke bli helt "stor" enda!!!!

Ha en fortsatt fin kveld!


4 kommentarer:

  1. Så koslig rom! Her vil nok minien trives:) Jeg har selv vokst opp med takvindu og synes i grunn det er veldig koselig å høre regne tromme:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, foreløpig sover hun godt! Det regnet godt her en natt, hun hadde latt vinduet stå åpent hele natten, så der ble det vått!!!....!!

      Slett
  2. Såå koselig det ble! Og g må faktisk si meg enig med husbonden her.. ;) blader henger jo! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, du har jo rett i det;0) Hi, hi!

      Slett