tirsdag 9. april 2013

Luer og pannebånd i laaaaange baner

Hadde jo bestemt meg for ikke å bli med på markeder i år, men tror nok at det ryker, ja!! Er jo gøy da!!

I helgen fikk jeg en melding fra en venninne om jeg ville være med på et market denne helgen, helt gratis!!! Selvfølgelig passet det ikke for meg.... Men det er da vi har gode venner, vet du!Tror du ikke at gode mammaen til Askøyprinsen sa at hun kunne ta med seg Klestrollklærne!!! Juhu!!! Det eneste er det at jeg ikke har sydd så mye i det siste, så her var det å hive seg rundt, gitt...

Da dette er et VÅRMARKED satser jeg på VÅRLUER og pannebånd!! Her er bilde av noen, så får jeg se om ikke jeg får tid til å montere litt flere før jeg leverer alt fra meg i morgen.

Jeg hiver alt inn på Klestrollbutikken også, så ser du noe du har lyst på, men ikke kommer deg på marked i helgen, så kan du kjøpe der!!!

Ha en god kveld!
Stoff kjøpt i lokal butikk

Stoff kjøpt fra Gekko

Stoff fra Stof2000

Stoff fra Stof2000

Stoff fra Gekko

Stoff fra Stoff og stil

Stoff fra Stoff og Stil

Stoff fra Stoff og stil

Stoff fra Stof2000 (mer lilla enn på bildet)

Stoff fra Stof2000

Stoff fra Stoff2000



5 kommentarer:

  1. Veldig, veeeldig stilige luer og pannebånd, helt inn nå.
    Maritklem.

    SvarSlett
  2. Så masse herlige farger!! :D De blir nok "poppis!"

    SvarSlett
  3. SÅ mye fint og inspirerende!! Tar tydeligvis ikke så lang tid heller.. ;-) Dette vil de små like!
    To spørsmål om jeg kan;stoffet kjøpt lokal butikk, kan jeg spørre hvor det er siden vi bor i samme område?'
    Mønster lager du selv eller er det å få kjøpt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, dette tar ikke lang tid! Mønster til lue fant jeg i sin tid på bloggen til Majas hobbykrok. Pannebåndene har jeg ikke mønster til.
      Lokal butikk er Singerbutikken som ligger ved Berstadhuset. Hadde det i blått og! Lykke til!

      Slett