søndag 21. april 2013

Helgens loppefunn!!

Denne helgen var det veldig mange loppemarkeder her i Bergensdistriktet. Jeg rakk innom 4 stykker før jeg skulle hente gulljenten, som skulle på overnatting her hos oss.

Siste min mann sa før jeg gikk  var "Ikke kjøp noe!!"... Lovet at jeg bare skulle se etter stoffet, og det gjorde jeg stort sett også!!

Men se hva som plutselig stod foran meg, og som jeg ikke klarte å gå forbi!!!

Vel er det bare en reproduksjon, og ikke har jeg så mye peiling på kunst heller, men at det er en gammel reproduksjon synes. Tror nok den er verdt litt mer enn de 100,- jeg gav for det!! Uansett, jeg skal ha det med meg på hytten når den er ferdig, og der kommer den til å henge fint!!!



Mannens kommentar da jeg kom hjem med det?? "Stilig!!" Så alt som finnes på loppemarked er ikke søppel, min kjære!!!

Ellers fikk jeg fatt i mye stoffer og. Ikke mye bilder å vise, for jeg hev alt i vask før jeg fikk tatt noen, men de første stoffene er tørre alt, så de kan du se her:

På et loppemarked fikk jeg også kjøpt vel 4 meter ubrukt rosa bommulstoff til 20,- Gøy!

Var dessuten en liten tur til byen med gulljenten, og da var vi en tur på Panduro. Der hadde de jammen stoffer til salgs, så da ble det litt handling der og...

Søte, sant??

Har endel stoffer på lager nå, og så alt for liten tid til å sy.... Sikkert mange som kjenner seg igjen!!
Men, men...

Her gjør jeg meg klar til en ny arbeidsuke. Den tegner seg til å bli meeeeget travel... Huff, og huff.... Men slutten av uken blir spennende! På fredag trekker eldstejenten min seg i russedrakten sin!!!!! Jepp, da er det russedåp, og feiringen starter!! (Mor ser på dette med blandede følelser, ja!) Og på lørdag skal jeg på russetreff med dem jeg var russ med for (host, hark) 25 år siden!!!!! Snakk om!

Ha en fin uke, folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar