mandag 25. mars 2013

To hus tett i tett

For en tid tilbake sydde jeg et hus som jeg tenkte at jeg kunne bruke i arbeidet mitt som spesialpedagog. Tanken var at vi skulle kunne øve på finmotorikk (åpne og lukke dørene).

Da jeg hadde med meg "prototypen" på jobb, kom sjefen med ideer om at man og kunne øve plassering (bak, foran, ved siden av etc.) En god ide, men da ville jeg ha huset mer stabilt.
Derfor gikk jeg bort fra måten jeg hadde laget det første huset på, og laget et som er mer stødig.

Har fylt husene med ris i bunnen, og så fyll  i resten.


I "Glidlåshuset" bor lille herr Panda

I knappehuset bor lille herr "Tiger".

De trives godt som naboer, og kan når de vil, åpne knappevinduene sine for å lufte litt!

Husene blir sydd sånn litt innimellom alt mulig annet, så det tar nok en tid før jeg får laget "byen" jeg ser for meg!! Men den som venter, får se!!

Her ser dere forresten prototypen. Søtt, og gjerne noe jeg vil sy mer av kun som putebruk. Vi får se!!


Påskesjokoladenam hilsen fra meg til deg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar