torsdag 7. mars 2013

Palmitos park

Kan ikke legge vekk bildene fra turen til Gran Canaria riktig enda... Må se på dem og "kjenne" litt mer på varmen!!

Alle disse bildene på dette innlegget er hentet fra turen til Palmitos park. Har vært der en del ganger nå, men likevel er det vært turen! Både det å gå rundt og se, og ikke minst å få tatt mange bilder!! Gøy!! I år var det kun minien og meg som var der, men vi storkoste oss, vi altså!! En helt himmelsk tur!! Største opplevelsen for henne var selvfølgelig at hun fikk klappe en delfin!!!

Bildene er mitt bidrag til ukens Himmelsk!

En tørst, flott flamingo
 

Ehmmm. dette må da være en slags stork?? De har i hvertfall de samme knesleddene...!! (at knærne bøyer seg baklengs!)
 

Ørn i fri flyt!!
Ørneshowet i parken er et must å få med seg!! Utrolig vakre fugler som får fly fritt. Vakkert (og litt skummelt når de kommer inn for landing!!)
 

Flott, sant??

Et søtt kjærestepar!

Sommerfuglhuset er nydelig! Man kan virkelig være heldig med noen blinkskudd!! Her brukte vi laaaaang tid! Så vakkert der inne!


Delfinshow har de og da. Minien ble inspirert. Nå vil hun bli delfintrener når hun blir stor!!

"Boring- ka ska eg finne på???" Orangutangen så ut til å kjede seg en smule...!!
 
Men det gjorde som sagt ikke vi!
 
 
Ha en riktig god dag alle sammen! Nyt vårdagen! Selv sitter jeg med teppe rundt meg, forkjølelseste i koppen, febernedsettende i kroppen, og håper på å bli bra fra en kraftig forkjølelse fort fort!!! (Er takken for å ha en deilig uke i varmen...!!)

8 kommentarer:

  1. Herlige bilder, vårlig og himmelsk!

    SvarSlett
  2. For noen herlige bilder, en smak av sommer og mange flotte dyr !! Ha en god dag !!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder :)
    Ha en fin dag, Klem fra Linda :)

    SvarSlett
  4. Vilken upplevelse och fina bilder du visar oss.
    Ha en fin kväll
    Kram Meta

    SvarSlett
  5. Takk for at jeg fikk bli med.
    Jeg ble så betatt av ørnen i fri flyt.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    SvarSlett
  6. Fine bilder med smak av sommer. Ørnen var flott! For en opplevelse du må ha hatt :)

    Håper forkjølelsen går fort over!!

    Takk for besøk og kommentar på bloggen min, det var koselig.
    Hilde :)

    SvarSlett
  7. Så mange flotte bilder:))
    Haei god helg:))

    SvarSlett
  8. Så vakre bilder, ikke rart du drømmer deg bort :) God helg og riktig god bedring :)

    SvarSlett