lørdag 2. mars 2013

"Date" med syrommet

Nå er det lenge siden at jeg har sydd noe, så dagen i dag satt jeg av til en lang og god "date" med syrommet!!Og sånn som jeg har kost meg!!!

Først sydde jeg ferdig en bestilling. Vil ikke vise det her enda, mottakeren må jo få det først;0) Men her ser dere stoffet jeg har brukt!!

 Så sarte og fine farger, atte!! (Stoff og stil)

Så sydde jeg noen luer av dette stoffet; en i voksenstørrelse og en i barnestørrelse. Den lille er til salgs!


 Til slutt sydde jeg slevesmekker. Riktig tøffe, synes jeg! Disse er også til salgs, om det er noen som vil ha!!

Daten ble litt kortere enn jeg hadde planlagt, for eldstejenten min ville ha meg med på senter, og det ville jeg jo! Vi har sett hverandre så lite den siste tiden, så slike øyeblikk må jeg bare gripe! Deilig, sein lunsj fikk vi også spist! Så en deilig dag har jeg hatt! Kan ikke si annet;0)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar