søndag 17. mars 2013

Mangt ut av et enkelt dynetrekk!!

For en tid tilbake kjøpte jeg et ubrukt dynetrekk på Fretex. Synes fargene var så fine på det, og jeg fikk litt sånn Marimekko følelse av det!!

I dag fikk jeg lyst til å se hvor mye jeg klarte å få ut av stoffet, og det ble en hel del faktisk!!! Bare se:


La meg ta det del for del:
To søskenkjoler i str 3/4 og 5/6

Her er den minste. Den fikk lyserosa ermer som en kontrast

På brystet fikk den en bling-bling sommerfugl. Kjøpt i Spania for en god stund siden, og plutselig funnet frem igjen;0)

Her er kjolen i str 5/6. Den fikk røde ermer som en kontrast. 

 
Denne kjolen fikk en bling-bling rose. Kanskje ikke så lett å se en rød rose på dette stoffet... 

Videre fikk jeg laget et snurreskjørt i str 6/7 år. 

En søt, liten selekjole i str 68/74 cm pyntet med et deilig, søtt jordbær

En sommerbukse i str 2 år.

Og til slutt:
Et hodetørkle! Dette kan gå til alle plaggene, men jeg tenker i utgangspunktet at jeg selger det sammen med sommerbuksen.


Kun søskenkjolene har allerede fått eiere, resten putter jeg inn i Klestrollbutikken!! 

Og så er enda en helg over... Denne har vært rolig uten de store sprell. Helt deilig, med andre ord!! Så får dere ha en fantastisk fin uke, folkens!!





5 kommentarer:

  1. Dæven så produktiv du har vært da!! :D:D Flotte klær!

    SvarSlett
  2. kjempeflink !!wow virkelig imponert!!

    SvarSlett
  3. Herlighet, det var masse du klarte å trylle frem av et trekk ;o)

    Flott var det hele samlingen!!

    SvarSlett
  4. Man får mye ut av ett dynetrekk, ja.
    Kjempefint stoff, og så masse fint du har sydd :)

    SvarSlett