tirsdag 12. mars 2013

Månedens favoritt retrostoff

I januar meldte jeg meg på retrostoffutfordringen til Arvingen.com. Forrige måned fikk jeg ikke tid til å lage noe, men med påsken rett rundt hjørnet, måtte jeg bare lage noe pynt av mitt favorittstoff for denne måneden!!

Her er mitt favorittstoff for denne måneden. Vårlig og søtt med sine små blomster!!

Isoporegg ble kjøpt inn på Panduro

                                       
                                           Og her ble et av de ferdige produktene!!!


Minien laget også et!!
 
Gøy, og så enkelt!!
 
 
Ellers var det litt nedtur her å våkne opp til mer snø....!! Er så klar for vår nå...!! Men vet jo at vi ikke er kommet halvveis i mars enda, så mye vinter kan vel egentlig komme enda...!! Blir ikke pyntet med blomster ute til påsken i år, for å si det slik!!!!
 
Ha en fortsatt flott dag!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar