torsdag 28. mars 2013

Herlig formiddag!!

Eldstejenta i huset holder på med siste året på videregående, og har mye leksearbeid som må gjøres. I tillegg jobber hun nesten hver ettermiddag i påsken, så hun har sittet mye inne.

Innimellom kommer mor på noen gode ideer, som at vi kunne tatt oss en formiddagstur opp til Eikedalen på slalom. På den måten ville hun fint rekke jobben etterpå.

Vi kom faktisk frem før de åpnet i dag, og var de første som kjørte i løypene!! Hardt, men ok føre, og for et vær!!! Vi nikoste oss sammen fram til vi måtte kjøre ned igjen. Og det var helt greit, for anlegget er ikke så stort, så vi fikk rast fra oss på de timene vi stod!!

Drømmeformiddag!!





Dette blir mitt bidrag til Himmelsk denne uken!!





7 kommentarer:

  1. Hei du.
    Så flott jente og herlige bilder, dere koser dere ser jeg.
    Helt himmelsk, Maritklem.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder! For de som liker vinter og snø, har det vært noen nydelige dager. Jeg liker meg best ved sjøen og har også hatt det fin. Men i går kom Kong Vinter tilbake, så nå lengter jeg etter vår. Drømmer meg til varmere strøk...

    God påske til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Lengter og etter varme vårdager!! Flott når snøen ligger på fjellet og vi må dra for å oppsøke den! Men i dag kom det et kjempesnøfall her... kjedelig.. Men, men, har i hvertfall hatt en fantastisk påske!!

      Slett
  3. Herlig og koselig dag i toppers vær!
    Passer på å ønske deg og dine en god påske! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vi har virkelig hatt noen fantastiske påskedager!!

      Slett
  4. happy photos... happy Easter:-)

    SvarSlett
  5. You have some absolutely heavenly skies! Great shots, love the snow on the mountain tops.

    SvarSlett