onsdag 20. februar 2013

Streik meg her og meg der...

Streik er et effektivt virkemiddel for bedring av arbeidsvilkår og lønn i de aller fleste land. Om jeg er enig eller uenig om bruken av streikerett, skal jeg ikke komme inn på her. Det eneste som nå irriterer, er at jeg er rammet av streiken i Spania... Flyansatte og bakkemannskap som er tatt ut.

Jeg skal straks sette meg på flyet til Las Palmas, og gleder meg til kaoset som møter oss på flyplassen der nede...not! Min bedre halvdel fløy inn fra Genève tidligere i dag, og ventet på sin bagasje i 1,5 time... Minien og jeg skal lande rundt midnatt, så får vi se hva som skjer med vår... Har uansett pakket bikini i håndbagasjen! Man har da vært ute for en stormfull natt før!!

Så håper jeg at de streikende oppnår sine krav, og at dere andre har det bra så lenge!

Hasta la vista!!!

4 kommentarer:

  1. God tur! Håper det ordner seg i forhold til streik. Jeg skal også til Las Palmas om få dager, krysser fingra for at alt ordner seg:)

    SvarSlett
  2. God tur! Håper streiken ikke tar helt overhånd over turen og at dere kommer frem dit dere skal med bagasje og alt man trenger.

    SvarSlett
  3. Kos dere! Håper det ikke vr noen grunn til bekymring og at alt går som smurt!

    SvarSlett
  4. Bagasjen kom, og to trøttinger kom seg forholdsvis raskt avgårde fra flyplassen! Kost oss med sol og bading. Late, gode dager sammen m mannen. Mini og jeg tar oss en tur til Palmitosparken når han drar videre. Der er det så fint!!!!

    SvarSlett